"Underbar och älskad av alla"

Godmorgon allihopa!

Börjar inte i skolan fören kl 11.00, härliga tider. Pappa lärde mig att koka god gröt under lovet så detta har jag tagit tillfället i akt att försöka upprepa. Blir en härlig frukost med gröt, nötter, russin, och en smörgås.

Idag hoppas jag att Martina Haags bok "Underbar och älskad av alla" finns att låna på skolbibblan, någon skulle ha lämnat in boken innan lovet men den klanten hade glömt det! Men idag borde den vara på plats och då ska jag sätta tänderna i den. Läste, för inte så länge sen, "Hemma hos Martina" vilket var hysteriskt roligt. Jag har hört att "Underbar och älskad av alla" ska va minst lika skojj om inte skojjigare!

Ha en trevlig dag och kom ihåg; uppskjut aldrig till i morgon vad du kan göra idag!
(På tiden att jag gör mitt bästa för att leva efter detta motto!!!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

"Underbar och älskad av alla" vet jag ingenting om, men "Martina-koden" är precis lika bra som "Hemma hos Martina" i alla fall. Hon är så galet rolig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback