Öfverklass Nicole

Finns en utmaning från skandalbloggen öfverklassnicole, det ska bli intressant att se hur läskig den är, here it goes

1. Är jag nöjd med min ålder? snart inne på det 20:e året är vell inte illa
2. Är jag nöjd med mitt utseende? jajjamensan
3. Är jag nöjd med min vikt? nja, att tappa 2kg skulle inte vara någon katastrof
4. Är jag nöjd med min kropp? den är tjusig
5. Är jag nöjd med min utbildning? jag kommer att bli, när jag väl har börjat och sedan avslutat den
6. Är jag nöjd med min arbetssituation? arbeta?
7. Är jag nöjd med min lön? lön? är väldigt nöjd med min ekonomi
8. Är jag nöjd med mitt civilstånd? väldigt mycket ja
9. Är jag nöjd med mitt sexliv? ännu mer väldigt mycket ja :D
10. Är jag nöjd med mitt boende? jo men ett dressingroom skulle inte skada
11. Är jag nöjd med mina kompisar? love them all
12. Är jag nöjd med min bilsituation? morfars lilla bil i Sthlm fungerar utmärkt
13. Är jag nöjd över mina föräldrar? ja, de är de bästa! Och de kommer för att hälsa på mig i helgen
14. Är jag nöjd med mig själv? väldigt nöjd
15 Har jag ett liv? vad är det för fråga?
16. Har jag haft modet att svara ärligt på dessa frågor? varför skulle jag inte ha det??

Jahapp, nu va den avklarad, var ju inte så farlig. Förväntade mig en läskigare/smaskigare lista av skandalbloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback