No more 50-öringar, please!

Moderaterna vill ta bort 50-öringarna. Ja, ja, ja, hurra!
Hoppas de fula små kopparfärgade mynten försvinner, inte sen utan nu. Vem behöver dem? Jag jobbar själv i affär lite då och då och när kunder betalar med de små mynten vill jag bara dö. De ser så äckliga ut på nått vis, helt bakterieinfekterade är min första tanke när jag tar emot dem. Sen vill man bara springa till toan och tvätta händerna. Silver- och guldmynt ser lite mindre läskiga ut.

Är det någon som kan komma på något bra med att 50-öringar ska vara kvar?
Snälla övertyga mig!!
(Förutom att det är bra att ge till små barn som kan stoppa dem i en tuggummiautomat)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har längtat i 3 år nu . Det var på tiden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback