Myskväll

45563-324
Maria med kvällens delikatesser

Har lite feber, kände redan igår att det började krypa i kroppen och i morse vaknade jag alldeles yr i bollen. Till min räddning kom Maria och Zanna på besök under kvällen och vi kollade på Idol och Love Actually ihop. Zanna kände sig inte heller så pigg och kry. Typans
förkylningstider!
Marias mamma hade bakat lussekatter som vi mumsade på ihop med mina och Marias nybakta chocolate chip cookies, till detta lite glögg. Julstämning så det bara sjunger om det!

Zanna skrev i min bibel och hade mycket spännande "top secret" information att berätta, jag får inte säga för mycket men det handlade i alla fall om något trevligt som nyligen inträffat i hennes liv.  Lycka till gumman!

45563-325

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback