I brist på sysselsättning

  • Vad heter du? Sandra Ann Flachsbinder
  • Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Rosa mysbyxor
  • Vad lyssnar du på just nu? Klockans tickande
  • Vad gjorde du igår kväll? Kollade på O.C
  • Vad var det sista du åt? Risgrynsgröt till frukost
  • Hur är vädret hos dig just nu? 4,8ºC, klart till halvklart
  • Den sista personen du talade i telefon med? Alexander
  • Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen och skorna
  • Vilken är din favoritdryck? Vatten
  • Favorit alkoholbaserad dryck? Wine cooler
  • Favoritsport att utföra? Triathlon
  • Favoritsport att kolla på? Friidrott
  • Hårfärg? Brun
  • Ögonfärg? Mellerade
  • Soluppgång eller solnedgång? Solnedgång
  • Syskon och deras ålder? Linn född -90 och Daniel född -79
  • Favorit månad? Juli
  • Favorit dag på veckan? Fredag
  • Favorithobby? Blogga
  • Är du för blyg för att bjuda ut någon? Nej
  • Sommar eller vinter? Sommar
  • Kramar eller kyssar? Kramas kan man göra med alla
  • Förhållande eller one-night-stands? Förhållande
  • Choklad eller vanilj? Choklad som godis, vanilj som glass
  • Vad vill du att dina vänner ska vara? Ärliga
  • Hur bor du och med vem/vilka? Jag bor själv i min lägenhet i Motala
  • Vad läser du för böcker? Blandat, men just nu läser jag Martina Haags böcker
  • Hur ser din musmatta ut? PimPim motiv
  • Favoritspel? Monopol (om jag vinner)
  • Kan du nudda din näsa med tungan? Ja
  • Kan du korsa ett öga åt gången? Nej
  • Är du romantisk? Ja
  • Skulle du säga att du är lycklig? Ja det skule jag verkligen kunna
  • När rodnade du senast och varför? Kommer jag faktiskt inte ihåg
  • Vad ska du göra idag? Slappa och plugga fram till jag ska träna på eftermiddagen
  • Vad ska du göra imorgon? Kolla på Idol såklart
  • Vem är du kär i just nu? Alexander
  • Vad är hans/hennes bästa egenskap? Spontan och full av surprises
  • Vad är hans/hennes sämsta egenskap? ZZzzZZzz
  • Nämn några personer som betyder mycket för dig? Skulle gå snabbare och nämna några som är obetydelsefulla
  • När du var barn, vad ville du bli som vuxen? Prinsessa
  • Vilket annat land skulle du vilja bo i? Australien
  • Hur många barn vill du ha? 1-2 egna barn och 1 adoptivbarn
  • Vad skulle dom troligtvis heta? Något i stil med Tinda och Lukas
  • Säg att jorden skulle gå under om 30 dagar men den kan räddas om alla fattiga länder hållersig fattiga, vad säger du? Fattigt eller undergång? Klart jag inte vill att jorden ska gå under, men jag vill heller inte att det ska råda fattigdom i världen. För att rädda jorden skulle jag svara fattigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback