Sho(w)e time

Pink dreams


X-it - X-it - Attitude

Dessa underbara drömmar köpte jag nyligen på Din Sko.
(paret i mitten är fiolårets modell och går tyvärr inte att få tag i)


Golden star


Bianco footwear - Gyllene gripen - Funny girl

Det finns inte en chans att jag lämnar kvar mina nya bruna skor från Bianco footwear med underbart små söta guld rosetter på. En fröjd för ögat!
De andra två paren har jag fyndat på secound hand för för under 100 lappen, vilket kap!


Glöm inte att ha med plåster i handväskan när det är dags att ta en promenix i nya skor, skoskav är inte det trevligaste att börja den stundande sommaren med!
Och var inte rädd att shoppa på secound hand, du kan hitta det mest fantastiska saker där. Jag rekomenderar starkt att kika lite extra efter assocearer som skor, handväskor, smycken och skärp. Keep your eyes open!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback