Yoggi Yalla

45563-112
Yehepp, idag har jag då provsmakat Yoggi Yallas drickfärdiga yoghurt för första gången.
Jag gick ut hårt och provade Yalla Kärlek men smak av jordgubb, chocklad och chilli.
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaantastiskt god, mumsfillebabba säger jag!

Smak: Jordgubb, chocklad och chilli
Eftersmak: En ganska tom smak, smakade helt enkelt inte mycket alls!
Hållbarhet: 23 dagar (öppen förpackning ca 4 dagar i kylen)

+ För den sommriga smaken och de härliga choklad "flisorna"
- Den tråkiga flaskan och den tomma eftersmaken

Andra smaker från Yoggi Yalla:
Jordgubb/Lime
Hallon/Boysenbär/Blåbär
Pitanga/Passion/Mango
Banan/Mango/Apelsin
Hallon/Granatäpple + Guarana
Ananas/Guanabana/Vanilj
Tranbär/Jordgubb/Litchi

Tips: Yoggi Yallas drickyoghurt är utmärkt att ha med sig som mellanmål till stranden, då den är både mättande och törstsläckande.
SSSSS, jag sätter betyget fyra S av fem möjliga. De enda minuset var den lite tomma och montona eftersmaken. Annars var den fantastiskt god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback