om mig

 
 
Din ålder: 16
Födelsedag: 10/08-1989
Syskon: 2. Pia i Österrike. August här hemma.
Hårfärg: Guldbrun. Som Mischa när det var solkysst.
Ögonfärg: Ja vet inte. Alla säger olika. Blå eller gröna.
Vad shoppar du helst: Klänningar, höga klackar och väskor. Och till lillebror.
Har du några tatueringar eller piercings? Nej, inte ens hål i öronen.
Hur många skor har du? Har inte räknat. Vill inte räkna. Ska inte räkna.
Hur många par byxor har du? Ett par chinos, tre par jeans. Jag är tjejen med klänning. Om ni har läst En shopaholics bekännelser fattade ni det roliga.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Absolutley.
Färg: Svart, vitt, lila.
Mat: Gärna det.
Sport: Helst inte. Och om- Bring it on.
Ord: Flash. Blixtsnabbt. Landa.
Snusat? Euw!
Hoppat bungyjump? NEJ! Och jag tänker inte göra det heller.
Brutit mot lagen? Vet ej.
Fått dig själv att kräkas? Nope.
Tar du droger? Ja, varje dag.
Vad använder du för schampo? Brilliant brunette från John Frieda.
Vad är du mest rädd för? Spindlar. Att någon i familjen ska gå bort.
Vad lyssnar du på just nu? One med U2 och Mary J Blige
Pizza eller choklad? Pizza tror jag. Eller ljus choklad. Mörk choklad är jag såå trött på.
Guld eller silver? Guld, alltid.
Vilken film såg du sist på bio? V för Vendetta
Vad vill du helst av allt göra just nu? Shoppa med Antonia.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback