I´m in love...

45563-72

Min nya stora kärlek är den 30 åriga, Los Angeles modeskaparen Santino Rice!!!!! Äsch, jag bara skojjar med er, den lille filuren med den grova rösten är inget för mig... dock hans skapande. Jag helt enkelt avgudar hans design. Kolla in den här helt fabolus klänningen, herre gud så bra han är!  För att inte tala om denna kreaktion, vilken underbar skrud. Love, love, love!. Dessa, lite mer udda, klädesplaggen är också helt klart godkända.

Santino, om du läser det här får du lova att höra av dig! Nästa gång jag ska på party eller bara besöka något trevligt evenemang vill jag att du ska skapa den glammigaste klänningen ever åt mig. Jag ska alltid vara dig trogen, du gör ett fantastiskt jobb. Tack my dear!
(Sandra, sluta dröm!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback