Persenterna

Det har gått över en vecka sedan jag slog upp mina ögon till en värld där människor i min omgivning ser mig som en mogen nittonåring. Heeelt sjukt...
Jag firade mig i onsdags för lite släkt och vänner och jag tänkte ta tillfället i akt att presentera presenterna!!! *famfar* *trummvirvlar*


Jag önskade, jag öppnade, jag jublade!
Tusen tack syrran!


Jag har en fin samlig av armband och länkar av sorten Pandora.
Min fina skatt.
Tack allihopa!


Gud vilken läcker! En rosa stekpanna, den är bara såååå mig!


Jag säger bara "puss", och pussas kan jag göra med stil nu när jag har
Juicy Gelée från Lancôme i min handväska.
Tack Katja och Sara


En tidig gåva var festival resan till Borlänge, Peace and Love,
som min kära mor och far stod för!


Luxury!
Gudomligt vackra underkläder från Ella M.


Dessa böcker tänker jag läsa i lugn och ro i hängmattan!


Sommarens läckraste accesoar, det svarta armbandet!
Tack min fina Hanna!


* En Tiger vår/höst jacka
* Presentkort på H&M
* Pengar
* iPod tillbehör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback