Det närmar sig...

Idag är det alltså bokat och bestämt! Vi åker till Peace and love i Borlänge, det har varit planerat i evigheter men idag är det spikat och allt är klart. Skönt!
Jag sitter redan och skriver packningslista på vad som ska med, det är mycket att tänka på när det ska bo i tält. Usch, jag gillar inte att bo i tält. Sunk! Menmen vad gör man inte för vännerna och musiken!?! 
Ska bli härligt att komma iväg lite och ha en trevlig helg!

By the way... Jag fyller 19 år nu på fredag den 7/7, så de blir att fira lite i Borlänge. Men det finns planer på att jag ska fira mig ordentligt i början på nästa vecka, V28.

Ska försöka fixa ihop en trevlig liten hyllnings tröja till Håkan Hellström att ha med mig, och ha på mig under hans konsert... Hmm, ska spåna lite mer på den idén!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback