Resultat av dagens Realisations shopping

Idag kom jag hem med mer prylar att fylla, denna annars redan fulla, garderoben med... puhh! Vart ska allt ta vägen?! "Stackars" mig!



♥ Jag hittade två produkter från cliniques anti-blemish serie, spot treatment gel och night treatment gel, som jag hoppas ska fungera för min hy. Tyvärr inte på rean. Jag har på senare tid blivit big fan av cliniques produkter. Den rara damen som hjälpte mig i butiken passade även på att smussla ner clinique lip palette och ett set clinique smink borstar i min kasse. Thank you very much!
♥ Till min vita nyårsblåsa sak jag ha svarta detaljer, därav köpet av de svarta långa handskarna. Väldigt elegant och classy. Bra rea pris också!
♥ Två mössor och ett par vantar blev det från Roxy. Jag älskar det guld-prickiga detaljerna på mössan och vantarna. Den helvita mössa kommer att vara riktigt cool att bära fram och tillbaka till träningarna. Även detta till ett väldigt överkomligt rea pris.
♥ Sist men inte minst en Adidas supergirl jacket i svart och guld. Fick tag i den sista tröjan i sista minuten, rena miraklet. Tyvärr en aning korta i armarna, fast det kanske är bara jag som tänker på det?! Att priset var nedsatt på denna tröja kan jag bara tacka gudarna för.


Sist men inte minst kanske ni undrar vad tomten kom med på julafton?!

45563-414


På bilden:
♥ Efva Attling ring, den tjocka modellen med texten "Pencez de moy" som betyder "tänk på mig". Älskar den!
♥ Clinique 3 step skin care
♥ Svart kuvertväska/handväska med gulddetaljer
♥ Snowboard hjälm från K2 och Scott brillor
♥ Fyra rosa handdukar i olika storlekar med mitt namn "Sandra" broderat på
♥ Den söta Hello Kitty pyjamasen med de hallonröda byxorna till
♥ Underställ från Craft
♥ Två Pandora länkar; en snögubbe och en julgran
♥ Mp3 hörlurar från Creative
♥ Min favorit låda från mammsen med allt möjligt smått och gott i, tex; sminkborstar, hudlotion, smink, strumpor, hårspännen/tofsar, hårborste och andra nödvändiga prylar samt en del tokiga saker som en dator-backspegel och upplåsbar kudde med drinkhållare för beachen.

Utöver bilden:
♥ Rosa morgonrock
♥ Tavla med mig och Alexander
♥ Halssmycke med två runda berlocker; Dream och Spirit
♥ Nalle Björnen Tindra med eget birth certificat
♥ Sport bh
♥ Hårspännen
♥ Marinblå klänning
♥ Handmålad ram
♥ Sybarit livsnjutarspel
♥ Valfri mobiltelefon
♥ Presentkort på kläder
♥ Pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback