Nyårslöften

För ovanlighetens skull tänkte jag avlägga ett par nyårslöften. Inte min stil att hålla på med sådant tjaffs, men igentligen varför inte försöka? Särskillt nu när det är nytt år och allt. By the way så läste jag att svenskarnas vanligaste nyårslöften var att sluta röka och börja träna. Skönt att slippa dessa löften, röka kommer jag aldrig ens att börja göra och att sluta träna.. no no!

Ge gärnet den sista terminen i skolan man blir ingen arkitekt av sig själv
Visa mer kärlek kan inte tänka mig att det ska vara svårt att vara glad och trevlig lite mer ofta
Att inte ta människor för givna thats important, men inte heller naivt lita på alla jag känner/träffar
Tänka efter innan munnen går i 180 / om jag verkligen behöver ett par skor till?
Spara pengar för att kunna förverkliga alla mina drömmar här i livet

Nu kommer jag inte på fler löften. Nu gäller det bara att hålla dem, vissa blir ju mer lätta än andra. puhh. Någon annan som spånat på nyårslöften?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag ska försöka klara av skolan! Det är nog mitt enda löfte och det kommer bli hard as hell! Men jag ska göra ett ärligt försök :-) Lycka till med dina löften :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback