Kvällens outfit

Ikväll ska det firas kungligt på Kumla Herrgård och förhoppningarna är stora... nästan för stora!? Hur som helst är jag omringad av min älskling och några av mina närmaste vänner, så att kvällen blir helt underbar är det ingen tvekan om!

Jag har länge funderat över vad för klänning som ska bäras denna afton. Jag har både leta lite på internet, som ni säkert sett, och på stan efter den perfekta klänningen. Men när jag insåg att kvällens alla klänningar går i svart, grått och glitter tänker jag gör som jag så ofta annars gör, jag gör helt enkelt tvärtom och bär en gräddvit gamal bröllopsklänning som går ner till knäna där den rundas av med den mest fantastiska rosett. Eftersom jag ibland lider av en skräck av att ha samma outfit som någon annan, blir detta ett säkert kort eftersom jag vet att det inte finns någon i sverige som äger en likadan. Till detta blir det svarta handskar, svarta pumps samt svart kuvertväska eller handväska. Runt halsen bärs det antingen en tjock guldkedja eller ett långt halsband med ett diamantinfångat hjärta. I öronen blir det ett par diamantörhängen, som jag fått från farmor, eller ett par guldörhängen från "svärföräldrarna". Håret ska nog lockas och sättas upp med två svarta hårspännen som har ett guldomfång. Vad tror ni om det?

45563-421





Eftersom jag har en väldig respet för raketer och smällare passar tomtebloss utmärkt för mig!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

nice


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback