Finn fem fel, or not!

5 saker jag skäms för:
♥ Att jag kan vara så fruktansvärt egocentrisk (OBS! Inte samam sak som egoist)
♥ Att jag prioriterar mina pengar på matriella ting istället för upplevelser
♥ Att mitt humör inte alltid är att leka med
♥ Att jag skriver för lite brev och kort till mina nära och kära
♥ Att jag sitter allt för ofta framför datorn och blir lätt beroende av tv serier

5 saker jag vill göra nästa år:
♥ Åka utomlands och vara borta några månader
♥ Plugga vidare
♥ Göra en
favoriter i repris och åka på Peace and Love festivalen
♥ Gå på Justin Timberlake konserten i juni
♥ Äta nyttigare och dricka mer vatten
(♥ Bli miljonär)

5 saker jag gjort detta året som jag aldrig kommer glömma:
♥ Jag blev tillsammans med Alexander
Balen
Peace and Love festivalen i Borlänge
Robbie Williams konserten i Göteborg
Studentveckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback