En vecka kvar till jul

Herre min skapare! Bara en vecka kvar till jul. Tur är i alla fall att kylan har gjort intrång de senaste dagarna, just nu är det bara 2º här i Motala. Brrr. Fast jag tycker ändå att vädret är helt ok som det är nu, solen skiner, himlen är blå och kylan biter till lite i kinderna. Lovely. Det är nu jag får lite vinter-feelings. Hellre detta väder en att det skulle börja snöa nu när det fortfarande är plusgrader. Alla vet ju hur otroligt fult det blir när slasket färgar dikena svarta. Min önskan är att kylan tränger in djupare under veckan och att det första snöflingorna överraskar oss dagarna innan julafton. Skulle inte det vara lovely?!


45563-391
Jag önskar eder alla en trevlig tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback