Det gånga året, 2006

1. Skorna: Helt klart mina svarta pumps med guldklack och gulddetaljer, ett kap så det heter duga!
2. Frisyren: De långa håret med de mörka chokladnyanserna är mitt år 2006 hår. Nu lagom till nyår kapade jag en decimeter, så behövligt!
3. Väskan: Kuvertväskan och min gamla slitna Gucci handväska
4. Solglasögonen: Dom stora bruna uggle-glasögonen och de svarta piloterna i plast
5. Plagget: Klänningen, älskar klänningar!
6. Musiken: Justin Timberlake
7. Boken: Martina Haag serien
8. Beautyprodukten: Clinique produkterna
9. Nagellacket: Frank manikyr ska det vara på mina naglar, välvårdat och alltid rätt!
10. Smycket: Silverkedjan med söt berlock, jag älskar mina två halskedjor från Efva Attling
11. Stilförebild: Kate Moss
12. Resmålet: Spanien x2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback